http://www.organizacjaimprez.com/oferta/10/70/Imprezy-Integracyjne---Imprezy-Sportowe---Pikniki.html
Ten artykuł uważa badania przeprowadzonego przez i dla Uniwersytetu dla Westminsteru Centrum Badań nad Turystyki firmowe zabawne klientów.Badanie uważa korporacyjnej gościnności zgodnie z definicją stosowaną przez brytyjski urząd skarbowy, który opisuje CH jako "zabawny, kontakty z klientami, dostawcami lub innymi osobami.
wydarzenia uczestnictwa (np. żeglarstwo, rajd jazdy, wędkarstwo)
imprez kulturalnych (np. koncerty i festiwale)
inne zdarzenia (takie jak zwiedzanie atrakcji rekreacyjnych lub pomysłowych imprez niespodzianka).
Oprócz znacznego spowolnienia gospodarczego, przemysł również cierpiał z ujemnym mediów: agencja informacyjna AFP, na przykład, jak donosił "banki Fortis i Dexia wywołały skandale, zapraszając członków zarządu i innych osób na kolację w pluszowych hoteli Monaco, podczas gdy ich banki są dofinansowywane przez belgijskich, holenderskich, francuskich i luksemburskich rządów "[2]. W świetle tych wydarzeń, wydaje się jasne, że otoczenie biznesu dla przedsiębiorstw hotelarskich korporacyjnych stała się znacznie trudniejsze.Celem pracy było zbadanie, czy CH jest rzeczywiście bardziej odporne na pogorszenia koniunktury gospodarczej, niż to było w przeszłości, lub jeśli jest to nadal w dużej mierze dyktowane przez stan gospodarki